Translate

Brza banana torta

Znam da nije u sezoni, ali kad vam suprug doma donese 2 kg banana i to onih sa akcije onda se sa njima nešto brzo mora napraviti.
Jedan dio sam pretvorila u sladoled a dio je završio u jednoj od nama omiljenih torti.
Ime joj savršeno odgovara jer je njena priprema jednostavna i brza. Peče se samo biskvit a krema miksa i spremna je za uživanje. Torta je kombinacija meni najboljeg recepta za čokoladni biskvit (sočnog ali ne preteškog) i kreme iz recepta za tortu Bačoko (http://www.coolinarika.com/recept/bacoko/) gdje mi se biskvit nije svidio jer je torta na kraju preteška za moj ukus.









BRZA BANANA TORTA

Za biskvit:

2 šalice brašna 
1 žlićica soli 
1 žlićica pecilnog praška
2 žlićice sode bikarbone 
2 žlice kakaa 
3 žlice Nesquika
2 šalice šećera
1 vanilin šećer 
1 šalica ulja 
1/2 šalice kuhane crne kave
1/2 šalice kiselog vrhnja
1 šalice mlijeka 
2 jaja


Prosijte suhe sastojke u jednu zdjelu. U drugoj zdjeli pomiješajte jaja, mlijeko, kiselo vrhnje, ulje, kavu i šećer. Dodajte suhe sastojke i dobro izmješajte pjenjačom da se sastojci povežu. Ulijte smjesu u kalup (26 promjer) obložen papirom za pečenje i pecite na 180°C 35-45 min. Probajte sa čačkalicom da li je pečeno u sredini. Ostavite da se potpuno ohladi i prerežite dva puta tako da dobijete tri jednake kore. Ako vam se napravi kupola na vrhu, nju poravnajte i odstranite (pojedite :)).

Za kremu:

500 g banana (oguljenih)
1 žl ruma
200 g tamne čokolade
200 ml šlaga

Otopite čokoladu na pari i ostavite da se ohladi na sobnu temperaturu. Zgnječite banane (najbolje sa štapnim mikserom jer će onda krema biti glatka), dodajte rum i otopljenu čokoladu. Čvrsto istucite šlag (meni najbolji je Dolcela 5+) i pomješajte sa kremom. 

Slaganje torte:
Tortu slažite tako da vam prva bude najviša kora i nju preokrenite naopačke. Popršćite ju mlijekom da bude još sočnije te premažite kremom. Na vrh neka vam dođe najdonja kora i nju također preokrenite. Premažite cijelu tortu kremom i ukrasite po želji. Ja sam ovdje napravila merengue koji sam spalila sa malim plamenikom i posula kakaom. 





Broj komentara: 10 :

  1. wow.. bas odlicno izgleda.. a u potrazi sam za dobrim cokoladnim biskvitom za torte.. bas cu probati ovaj..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Obožavam ovaj biskvit jer podnosi stvarno sve pa čak i male promjene u mjerama. Ponekad stavim i jogurt umjesto vrhnja ako nemam, i opet ispadne super. I da, ono meni najomiljenije: nema miksanja. Gotov je za čas.

      Izbriši
  2. Fora mi je ovako visoka i savršeno je ravna. Moje uvijek nekako lelujaju

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Trik je u tome da na vrh staviš najdonju koru, koja je uvijek ravna i lijepih uglova tako da ti onda poslije bude lakše nanjeti kremu. Ja sam ko zidar kad radim torte, gledam ju iz više kuteva da se uvjerim da je ravna. :)

      Izbriši
  3. mrak izgleda, big lajk za veliki sloj kreme :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, krema je prozračna i pjenasta pa nisam štedila. ;)

      Izbriši
  4. vrijednice.... torta je divna,ukusna a urađena prefektno....
    sve pohvale imaš od mene,ljubacccccc....

    OdgovoriIzbriši
  5. Tražim već 2 mjeseca neku kremu od banana za jedan svoj desert koji sam kao izmislio i koji želim probati. Imam ih već 5-6, ni ne znam broj zapravo, i niti za jednu nisam bio siguran da li je to ta. Ova tvoja krema iz ove torte, e To Je Ta! :))) Ide na to-do listu i čim ulovim vremena raditi taj svoj desert isprobavam ju i javljam dojmove. Hvala Tamara :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Pozdrav :)
    Ako bi radila tu tortu u kalupu promjera 13cm, bi li trebala raditi biskvit 2 puta, tj. ovu navedenu količinu podijeliti na 2 dijela i peći zasebno? I prepolovljujem li i vrijeme pečenja? Pretpostavljam da ostaje isto, no, bolje provjeriti... :)

    OdgovoriIzbriši

Copyright © 2015 CakeByDesign | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka