Translate

Post o jagodama

I evo kad je sezona jagoda pri kraju objavljujem vam ovaj sveukupni post sa nekoliko jagodnih slastica. Marljivo sam ih priremala, fotografirala i evo vam ih sada poslužujem. . . Nemogu vam reći dobar tek jer bi to bilo zloćesto od mene, pa vam stoga želim dobro gledanje. 



 Prva na redu je lagana i osvježavajuća torta od mascarpone sira i pirea od jagoda koji su svoje mjesto pronašli na joconde biskvitu. Prvi sam puta radila ovaj biskvit i nisam nešto previše zadovoljna njime, osim možda njegovom savitljivošću, odnosno time da ne puca. Vjerujem da bi ova torta bila jednako dobra na bilo kojem tankom biskvitu.


Recepte ovdje neću pisati jer su ovo manje-više slastice nastale iz raznih kombinacija krema, biskvita, prhkog tijesta i ostaloga. Ovdje sam koristila kremu iz ovog recepta: http://eowyn3772.blogspot.com/2013/03/torta-sa-bijelom-cokoladom-i-rumom.html. Recept za joconde biskvit možete potražiti na netu, a pire od jagoda sam napravila tako što sam u blenderu izmiksala jagode te ih na vatri zgusnula sa gustinom, dodala nešto šećera i ruma. 


Još od posjeta čokoladarnici u Krakowu sanjam o ovim talirima od bijele čokolade posutim orašastim plodovima i voćem. 
Svoje talire odlučila sam napraviti sa sušenim jagodama. Jagode sam narezala na pliškice te ih poslagala na papir za pečenje i izložila suncu. Osušile su se za jedan dan, no mislim da sam ih ipak trebala narezato malo deblje jer su ovako bile jako tanke. Okus je savršen. Sva slatkoća i mirisnost ostali su zarobljeni u ovim malim crvenim komadićima.








I još jedan zanimljivi i elegantan desert. 
Košarice sa bijelom čokoladom i svježim jagodama. Košarice su napravljene prema osnovnom receptu za prhko tijesto i ispećene u kalupima za košarice. Napunila sam ih ganacheom od bijele čokolade, malo ohladila i poslagala jagode. Jako volim spremati košarice raznih punjenja. Tako su mi slatki ti mali, potpuni zalogaji.





Nadam se da ste uživali i da sam vam dala nekoliko ideja kako da iskoristite jagode. 
Svakako provjerite i recept koji sam objavila prošle godine. 
Preljev od jagoda koji možete zamrznuti te uživati u okusu jagoda i u ostatku godine. http://eowyn3772.blogspot.com/2012/05/preljev-od-jagoda-strawberry-sauce.html

1 komentar :

  1. Nešto slično ovim košaricama sam radila i jako je fino! I ostali recepti su ti super :))

    OdgovoriIzbriši

Copyright © 2015 CakeByDesign | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka