Translate

Francuski macaronsi sa ganacheom od bijele čokolade


Ovo su makaronsi prema receptu Tee Mamut. Sa ganasheom od bije čokolade. Odabrala sam ga iz vrlo jednostavnog razloga. Tea zna kako se rade savršeni macaronsi. Mislim da se možda malo prevelika fama digla oko pripremanja ovih kolačića. Zaista ih nije teško pripremiti no proces jest delikatan i treba pripaziti na nekoliko stvari. A to su:
  • bjelanjci moraju ostajati barem 24 sata u hladnjaku
  • šećer traba skuhati na određenu temperaturu
  • macaronsi moraju odstajati 30-60 min prije pećenja (ovisno o sobnoj temp.)
  • paziti da ih se ne prepeće


Koliko sam sama primjetila, ako pogriješite u ostalim stvarima ništa strašno se neće dogoditi. Bademe možete i sami samljeti te prosijati. Zajedno sa ljuskicama, dakle ne morate kupovati one blanširane koji su mnogo skuplji.
Mnogo stvari ovisi o tome kakav će te oblik macaronsa na kraju dobiti. Ako vam smjesa bude rijeđa, macaronsi će biti nešto tanji jer će se više razlijati kad ih istisnete na podlogu. Uspjeh također ovisi i o nadmorskoj visini, vjerovali ili ne. Na višim nadmorskim visinama tlak je niži te se mjehurići koje umiksate u bjelanjke brže zagrijavaju u pečnici, šire i izlaze iz smjese te macaronsi na kraju ispadnu "palačinke". :)

Recept pronađite na Teinoj facebook stranici.
Jedino što ja nisam napravila jednako kao Tea je to da ih nisam pekla 20 već 10 min na 130°C u ventilacijskoj pećnici jer mi se prva runda na zadanoj temperaturi presušila.




Ovo su zaista posebni kolačići. Posebnog izgleda, teksture... No ja iskreno nisam oduševljena okusom. Preslatki su za moj ukus... Vjerujem da su francuzi namjenili ove kolačiće samo za degustiraje (odnosno samo jedan za pojesti). Marija Antoaneta ne bi mogla nahraniti njima svoje sugrađane. Vjerojatno su nakon njezine izjave: Neka jedu kolače, probali macaronse, nisu im se dopali te su podigli revoluciju.

3 komentara :

  1. divni su ti, moram ti priznati da sam ih nedavno radila prema drugom receptu i namjerno sam fušala, nit su bjelanjci stajali danima odvojeni od žumanjaka, nit sam ih vagala...i opet su krasno uspjeli

    OdgovoriIzbriši

Copyright © 2015 CakeByDesign | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka