Translate

Kako ja pečem kolače

Evo jedan post za sve one koji misle da meni pečenje kolača ide super. 
Opisat ću vam ukratko kako teće priprema kolača u mojoj kuhinji. 


Moja kuhinja, odmah nakon pečenja kolača.
 Ima i prljave posude i kolač je pokriti, već sam pojela jedan red.



 ~ Kao prvo, većina priprema za pećenje kolača kod mene počinje na internetu. Krenem tražiti recept... pa to potraje. Jedna stranica, pa druga, pa mi se jede neki kremasti al mi fali pola namirnica a doma sam u vukojebini pa je prvi dućan predaleko (ionak u njemu nema ono kaj mi treba). 
E sad nađi ti super fini kolač a da se napravi iz ničega. Gledati po ormarima i frižideru ne moram jer imam mentalnu sliku svega kaj mi je doma. Litra mljeka, margarin i jaja koje naše koke flikaju svaki dan... toga uvjek ima, ima i čokolade ak ju uspijem sakriti od same sebe. Dok pregledam sve te super fotke i skužim da ništ od toga, idem kopati po bilježnici... proteklo vrijeme - 60 min.

 ~ Neznam kak u vašim, al u mojoj bilježnice se zna koji se kolač najviše put pekel. To su svi oni po čijim stranicama ima sasušenih kapljica biskvita ili otopljene čokolade, ima tu i tam sasušenog fondana (makar mi nije jasno za kaj mi je bilježnica trebala kad sam sukala fondan??? aha, trebala mi je onaj put da si ravno odrežem traku za mašnu :) ). I onda odluka naravno padne na jedan od tih jer za njih najvjerojatnije imam sve, a i ak nemam, nema veze... proteklo vrijeme - 90 min.


Bilježnica s flekima od čokolade


 ~ Ja inače nisam organizirana pa si ne zvadim i zmjerim sve prije nego krenem, ko na svim onim fancy kuharskim televizijama ili videima, nego sve vadim kak piše u receptu. A i nemam toliko posudica, pogotovo onih malih di bi si dela pol pecilnog praška ili prstohvat soli. Dogodi se onda da s jednom rukom držim mikser a s drugom se natežem do frižidera da izvadim jajca. 
No ipak svaki put si prvo izvadim vagu koja me zna naživcirati jer se "kao" pametna, gasi svakih par minuta mirovanja, a pošto si ja nisam sve stavila da mi bude pri ruci onda ju palim svako malo i čekam da se frajla zbaždari. Nismo si baš dobre, makar je ljepe crvene boje...proteklo vrijeme - dvije vure.

 ~ Često razmišljam kak da si zamažem čim manje posude pa pokušavam prevariti recepte i npr. dodati brašno i pecilni direkno u smjesu jaja tak da ne moram vagati posebno (jer se sjećate da si nisam dobra s vagom). Jedamput sam s mužem gledala Anu Ugarković i na kraju je moj muž rekel: Koliko je ta žena posude zmazala! E pa ja nisam u timu Ana i nastojim paziti na majku Zemlju da puno vode ne trošim i ta ostala sranja, al na kraju sam zapravo samo ljena. :)... proteklo vrijeme - dvije vure i nekaj.


Fino narezane kockice margarina ovaj put samo radi slikanja,
inače bude ko nogom rezani.

 ~ I onda se malo pravim i pametna jer si zamislim da dio recepta znam napamet pa se ne moram naluknuti u bilježnicu da pogledam kaj ide sljedeće i onda stavim dvije žlice cimeta u smjesu umjesto kakaa. Prošli tjedan sam zabunom stavila i šalicu ulja koje sam si spremila od pećenja pomfrija da se ne baci, ne? Pa su muffini imali okus po borovnicama i krumpiru. Zanimljiva kombinacija. 
No i onda dok sam konačno sve to dela skup i idem tražiti kalup  (jer si naravno ni njega nisam pripremila) skužim da mi je pol njih zmazano od prije jer sam čuvala majku Zemlju (čitaj: bila sam ljena), pa dok ja to operem i posušim i namažem s masnoćom ode vrijeme... proteklo vrijeme - tri vure.

 ~ Kod mene se aktivnosti u kuhinji većinom odvijaju popodne pa čak i navečer jer ja nisam jutarnji tip (osim kaj mogu jesti odma čim se dignem, ali nisam spremna i kuhati). Tak da nakon toliko pripreme i procesa pečenja kolača jedva čekam da se speče pa da idem probati i onda se sjetim: je, al složene ugljikohidrate ne bi trebali jesti poslijepodne...a ne, mislili ste da bum napisala da me prođe volja. Ne, ne to se ja samo sjetim, nije da mi išta znači. Zvuči samo fancy. Kolač se naravno reže već kad se temperatura spusti bar toliko da ne prži jezik. I onda se natarvam i fino mi je i poslje mi je ZLO...  Happy end. 

Kakva je rutina kod vas u kuhinji kad pećete kolače? 
Komentirajte ispod. 
Imate li i vi "nužno zlo" u kuhinji ko ja svoju ljepu crvenu vagu? 
  Kakve su vaše bilježnice s receptima? 

Broj komentara: 9 :

  1. Obavezna muzika i recepti na šalice i sl. Takve obožavam jer ih uvijek radim odokatvino i uvijek ispadnu super. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam i ja jedan recept na šalice, i kakvu god veličinu šalice uzmem uvijek dobro ispadne. Muzika je obavezna i kod mene. :)

      Izbriši
  2. Ah kod mene slično, samo što još ne stignem oprati suđe jer jurim na posao, a rekviziti za slikanje (za koje imam najmanje vremena) ostaju po podu jer nigdje drugdje nema mjesta

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bude tako i kod mene. Uvijek mi treba puno vremena da složim set za slikanje a onda mi ga se neda pospremati. :)

      Izbriši
  3. hahahhaa, sjajno, sjano! I tako istinito! Ne samo za kolače :)
    Ja imam i momenat da sa umazanim rukama otvaram frižider i kopam tim istim rukama u potrazi za namirnicama. Posle i njega moram čistiti :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moj frižider je od inoxa pa si možeš zamisliti koliko fleka od prstiju ima na njemu. Znači nisam jedina. :)

      Izbriši
  4. Ne volim da su mi bilježnice/kuharice prljave pa recept stoji na stolu, a kolače pripremam na radnoj površini. Iznimno sam organizirana pa često kad radim više vrsta kolača, to izgleda kao na traci - dok se jedno tijesto hladi u frižideru, drugomijesim, a treće se peče. Namirnice izvadim odmah, ali ih važem kako su mi potrebne (osim kad radim prhko tijesto, tada je sve unaprijed izvagano), jer ne kužim poantu zasebnog vaganja i prljanja posuđa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svaka čast na organiziranosti. Znam da je u tome velika ušteda vremena. Ja se uvijek bojim da će mi nešto krenuti po krivom ako radim puno stvari odjedom ( npr. da mi zagori nešto u pećnici, kao što mi se već više puta dogodilo). No malo sam uspjela doskočiti tome tako da si složim alarm.

      Izbriši
  5. Obavezno alarm, pogotovo ako pečem više tura keksića, jer se oni peku kratko pa se lako zaboravi. Za ostalo (biskvite, dizano i pite) mi je nos najbolji pokazatelj - kad počne lijepo mirisati iz pećnice, znači da je uskoro pečeno.
    Organiziranost je moja vrlina/mana pa se provlači kroz sve što radim.

    OdgovoriIzbriši

Copyright © 2015 CakeByDesign | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka