Translate

Izložba okusa i mirisa: 2. Međunarodna Gastro izložba




Kao što sam vam obečala slijedi pregled sa 2. Međunarodne gastro izložbe koja se ovaj četvrtak održala u Glazbenoj školi u Varaždinu. 
Iako je na ulaznici pisalo da počinje u 18:45 kad sam stigla na izložbu shvatila sam dvije stvari:
da je otvorenje bilo u 18:00 i da nemam memori karticu u svom fotoaparatu.
Pošto na kašnjenje nismo mogli utjecati pokušala sam barem spasiti stvar sa fotićem pa smo otišli brzo tražiti karticu po gradu. I nakon pola sata konačno smo došli do te hrane. Bilo smo jako gladni jer smo se cijeli dan čuvali za obilnu večeru. :-) Dosta hrane već je faljelo a pogotovo kolača.




Na izložbi je prevladavala domača tradicionalna kuhinja. Tako smo se odmah bacili na njoke sa zeljem i pečenog čučeka punjenog koprivama. Piletina je bila fenomenalna. Vjerujem da je meso bilo iz domaćeg uzgoja jer je bilo nešto čvršće strukture od onog kupljenog a i okus je bio daleko bolji. Ideja da se piletina puni koprivom mi je jako zanimljiva i mislim da ću je probati spraviti i sama.


    Još malo zelja ali ovaj put sa buncekom i krvavicama. Kod nas doma često se rade krvavice, ove su bile jednako tako dobre i savršeno pečene. 






Kruh sa sipinim crnilom me nije oduševio. Okus je jednak kao i kod običnog bijelog pšeničnog kruha. 


Isto me tako nije oduševio ovaj komad mesa sa suhim šljivama i smokvama. Kad sam ga jela nisam bila sigurna što zapravo jedem. Smokve su prevladavale cijelim zalogajem.


Ali me zato izbor sa ove slike posebno oduševio. Janjeći kotleti bili su mekani poput masalaca a okruglice od sira tako kremaste i sočne.
Ovo je i bio stol koji je naspram ostalih odisao posebnom finočom a bio je to stol Hotela Turist iz Varaždina. Evo i još nekoliko slika s njihovog stola.




Lončići od tijesta za punjenje juhom






Štrukli sa sirom
Šef kuhinje Damir Crleni

Tradicionalni kolači Varaždinskog kraja
Varaždinski kolači

I šećer na kraju, naravno. Pošto nije bilo puno kolača isprobala sam samo neke. Obožavam mak pa mi je makač s ove desne slike gore savršeno sjeo. Posebno fina mi je bila i zlevka sa sirom i orasima.


Kružeći okolo punih trbuha osjetili smo žeđ. U drugoj prostoriji izloženi su bili aperitivi, vina, kokteli... Predstavljam vam vrlo zanimljiva vina koja dalaze iz mog kraja, punjena u podrumima grofova Draškovića Trakoščanskih.





Eto da sad sve skupa sažmem u jedni misao: bilo je jako lijepo. Pozivam vas da zapamtite ovaj događaj i da se sljedeče godine spremite k nama u Varaždin. 
Evo još nekoliko slika sa samoga kraja izložbe.

Škampi na buzaru :-)

i jedan usamljeni kotlet.

2 komentara :

Copyright © 2015 CakeByDesign | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka